En we gaan nog ni naar huis…

nog lange ni!
nog lange ni!

Alee, toch als een weekje nog lange ni is…

Nog 1 weekje in de zon, aan het meer, bij m’n vriendje, tussen de zwarten…
Nog 1 weekje blokken, trouwfeesten organiseren, vrijgezellen doen, bloemen bestellen, een zaal versieren en tussenin toch weer nog wat blokken…
Nog 1 weekje goedkoop op restaurant gaan, plat warm bier drinken en een boek lezen bij kaarslicht als de stroom uitvalt
Nog 1 weekje snel marktjes afschuimen voor wat afrikaanse souvenirs en herinneringen
Nog 1 weekje er met het vriendje van tussenuit muizen, aan het strand gaan hangen en misschien een massageke meepikken
Nog 1 weekje goedkope brochetten kunnen schransen, tegen iedereen hallo moeten zeggen op straat en af en toe ne plakker kwijt proberen te geraken

Mja, ik zal het hier missen!

GELUKKIG is het ook nog maar 1 weekje voor ik mijn familie en vrienden terug in mijn armen kan nemen, eindelijk mijn metekindje kan zien (voor de eerste keer!!), ik nog eens ne frissen duvel kan achterover slaan, een goed broodje met zongedroogde tomaatjes en parmesan kan eten, we gaan feesten voor Judith haar vrijgezellen en trouw, Mieke haar zwangere buik kan bewonderen, al die nieuwe huizen en appartementen kan aanschouwen en gewoon terug zonder te vrezen voor mijn leven op straat kan fietsen.

Dus ik heb ook fijne vooruitzichten!!! 🙂

En over fijne vooruitzichten gesproken:
Iemand zin heeft om volgende donderdagavond (den 18e) ne la chouffe te drinken in den Annex? Ik alvast wel!

Zoen en tot volgende week!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op En we gaan nog ni naar huis…

  1. judith zegt:

    Ik zie er zó naar uit om je te knuffelen!

  2. Gimly zegt:

    Feestfeestfeestfeestfeestfeestfeest!!! leukleukleukleukleukleukleuk!!! Dat we maar snel weer kunnen knuffelen!

Plaats een reactie